לילות לבנים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בנות הלכתי לישון בשעה חצות והתעוררתי בשעה שתיים לפנות בוקר עם צרבות קשות מאוד , הקאה עצבנית ושילשול אני מתחילה לעבוד בשעה שבע והשעה כעת ארבע כך שאין טעם לישון ואני בכלל לא מסוגלת להכנס למיטה שם כל הצרות שלי מתחילות, הצרבות מתחזקות המחשבות והדאגות מתעוררות ולישון על צד ימין כבר ממזמן לא נוח לי, בקיצור אני כעת נכנסת לשבוע 38 והסוף קרב . אז זהו עוד מעט מגיע לקיצו עוד לילה לבן מקווה שמחר אשן יותר טוב , שיהיה לכולנו חג שמח שרון
זה נגמר... איזה כיף לך שאת לקראת הסוף... תרגישי טוב!!! חג שמייח...
איזה כיף,סוף כל סוף מישהו מתייחס אלי, הלילה נגמר והבוקר הפציע אני כעת בעבודה מסטולית אבל שמחה מחר חופש, שיהיה לך חג שמח, ופי תגובתך אני מבינה שאת בתחילת דרכך, אז שיהיה בהצלחה והריון קל ונעים שרון