המוגלובין בהריון.
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! אחרי ספירת דם התגלה שההמוגלובין שלי נמוך וגם כדוריות הדם האדומות מתחת לנורמה. אני בהריון שבוע 17 וצמחונית. איך מטפלים?
מה זה נמוך? לנשים רבות יש המוגלובין נמוך בזמן ההריון ומטפלים בזה על ידי נטילת כדורי ברזל. בקשי מהרופא מרשם שיתאים לך... חלקם גורמים לעצירות, חלקם פחות. זה אישי. ההנחיה לצימחוניות היא להוועץ עם דיאטיקנית שתרכיב לך תפריט מאוזן בתוספת של ויטמינים ומינרלים החיוניים לך.
הרופא עוד לא ראה את התוצאות אבל לאחר שדיווחתי לו שאני נוטלת רק מטרנה הוא רשם לי מרשם גם לכדורי ברזל כי הוא טען שבמטרנה אין מספיק ברזל. על כל מקרה אני אחזור אליו מתישהו ונראה מה עושים הלאה... תודה על התשובה!