שליה נמוכה - שאלה לרופא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ראיתי תשובה קודמת שלך לגבי שיליה קדמית. כתבת שחשוב לדעת שלא מדובר בשליה נמוכה. אצלי יש שליה נמוכה. האם יש בעיה אם זה? האם דורש התנהגות מיוחדת?
עד שהרופא יענה... בשליה נמוכה יש חשיבות מכמה סיבות: 1. התייעצות עם רופא בנוגע לקיום יחסי מין בזמן ההריון 2. האפשרות שהשיליה היא שלית פתח מלאה או חלקית, אז יש חשש שהשיליה לא תשתרש היטב בדופן הרחם, וכן אפשרות לדימומים. שיליה נמוכה או שלית פתח, לאו דווקא תשאר כזו עד סוף ההריון ויתכן שהיא תעלה יחד עם הרחם הגדל.
תודה על תשובתך.