טיי זקס בירושלים?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולן! מישהי יודעת איפה מבצעים בדיקות טיי-זקס בירושלים? האם יש תאריכים קבועים או שזה שירות קבוע? והאם רק הגבר צריך להבדק? תודה,
היי, הכתובת היא תחנת לאם ולילד, שרותי בריאות הצבור, עיריות ירושלים, רח' שבטי ישראל 22 (בנין המתנ"ס) אין צורך ששני בני הזוג יבצעו את הבדיקה. את בהחלט יכולה לשלוח רק את בעלך. (הבדיקה אינה עולה כסף). במידה ויתגלה כי הוא אכן נשא, תצטרכי גם את לבצע את הבדיקה, אבל אם לא, אין שום בעייה. המחלה אינה עוברת מנשאות של רק אחד מבני הזוג. בהצלחה