בדיקות הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! עשיתי 4 בדיקות הריון ביתיות - 2 יצאו חיוביות ו-2 שליליות..... עשיתי בדיקת דם ויצאה שלילית. ה-4 היו לפני האיחור, בדיקת הדם - ביום של האיחור. אפשר להיות בטוחה שאני לא בהריון?
הי דנה לדעתי חכי עוד מס' ימים וחזרי שוב על בדיקת הדם לפי זה תדעי בודאות אם את אכן הרה או לא. מבחינת בדיקות השתן לפני האיחור יכול להיות שהן היו לא מספיק אמינות הרבה הצלחה מיכל
היי דנה אני לא יודעת אם זה המקרה אבל.... אני מכירה בחורה שבחודשיים הראשונים להריון חזרו לה בדיקות דם שליליות כל הזמן וכרגע היא לקראת לידה.
יש לך מושג אם בבדיקות שתן יצא לה שונה?
דנה, הייתי רוצה לדעת אם מה בסוף קורה איתך כי יש עוד כמה נשים במצב דומה. בכל אופן בהצלחה