צריכה עזרה דחוף!!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב , אז ככה אתמול הייתי אצל הרופא לבדיקת מעקב אני בשבוע 19 , תוצאות חלבון עוברי בסדר גמור , הוא בדק דופק דרך מוניטור וגם הכל בסדר . מה שלא בסדר הוא שחזרתי בערב הביתה היתה לי מין הפרשה לבנה - ורודה , והיום בבוקר שוב הפרשה חומה - צהובה , (מצטערת על התיאורים ) , האם יש סיבה לדאגה , מה לעשות? זקוקה נואשות לתשובתך , תודה
האם הרופא בדק אותך בדיקה ואגינלית? אם כן, יתכן ונפצעת מעט (כמו שריטה) ולכן היה מעט דימום. אם הדימום נפסק (הצבע הורוד - חום נעלם) אז אין שום סיבה לדאגה.