חיזוק הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע שביעי (עדיין אין דופק) ומאוד מפחדת מהפלה או מחוסר התפתחות של העובר. האם יש דרך ל"חזק" את ההריון?
גלית שלום, יש זריקות של גסטון שמחזקות את ההריון. אני קיבלתי אותם לפני שבכלל ידעתי שאני בהריון. עד לשלב שהיו לי מספיק הורמונים בגוף. אבל אין לי מושג לגבי המצב שלך. בהצלחה. מחזיקה לך אצבעות. פאני
גלית שלום, אין קשר בין חיזוק ההריון למצב שבו אין עדיין דופק. תתאזרי בסבלנות אצל הרבה נשים רואים דופק בשבוע 8 (לפעמים יש טעות בחישוב) נחזיק לך אצבעות.
הי גלית, מצטרפת בהחלט לתשובתה של גוני. בהצלחה רבה!!!