שבוע 5
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם ייתכן שבשבוע חמישי לא ניתן לראות באולטרסאונד ואגינלי עובר בתוך שק מי השפיר? והאם לא שומעים עדיין דופק בשלב זה של ההריון
זה מאוד נפוץ שלא שומעים עדיין דופק בשבוע זה. בד"כ לא ניגשים לא/ס לפני השבוע ה-7 או ה-8 כדי שלא יהיו מתחים מיותרים. קבעי תור נובף לעוד שבועיים לפחות ובינתיים תשתדלי להיות רגועה. בהצלחה!!!
חן יקרה, בעצם, שבוע חמישי משמעו שהעובר בס"הכ בן שבוע ימים. אז לא, לא רואים עדיין עובר בשק ההריון! ועל אחת כמה וכמה לא מבחינים בדופק (דופק נבדק רק בשבוע שביעי שמיני) בסה"כ נראה שלפי השבוע שאת נמצאת בו הכל תקין (-: אין מה לדאוג! נירה