האם הריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דוקטור שלום, לפני כשבוע הובחן ביוץ (ע"י ערכות) ובמשך יום לפני, ביום הביוץ וביומיים שאחרי קיימתי יחסים. ביומיים האחרונים, יש לי דקירות באזור הבטן התחתונה וכמו כן פניי אדומות והחום זהה לחום שהיה בזמן של הביוץ. שאלתי היא, האם ייתכן הריון? האם אלו סימנים מבשרי טובות? תודה על עזרתך
זה שהחום לא ירד זה סימן טוב.... !!! בהצלחה!!!
וגם לי היו דקירות כאלו (וזה יצא חיובי) אבל שווה להתאזר בסבלנות... מחזיקה לכם אצבעות.
המתינו בסבלנות עד למועד הווסת הצפוי ובמידה והוא "מתמהמה" בצעי בדיקת הריון. בהצלחה