שאלה מטרידה..
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 22 הריון ראשון יוצא שאני מתאמצת קצת בשירותים כשיש "משהו כבד" אבל לא ממש לחיצות. האם זה משהו שיכול להשפיע לרעה על העובר? (לחץ) אני משתדלת לא ללחוץ חזק מדי, אבל בכל זאת. למי שיודע/ת..
אל תחששי... במיוחד שאת אומרת שאלו לא לחיצות חזקות. רובינו סבלנו מעצירות בשלב זה או אחר בהריון ונאלצנו ללחוץ קצת. נסי גם לשלב בתזונה שלך מרככי צואה טבעיים כגון שזיפים )ומיץ שזיפים(, ובכלל, הרבה פירות וירקות ושתי הרבה מים. זה עוזר מאוד. בהצלחה!