כדורי ברזל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בסוף שבוע תשיעי וצריכה לקחת כדורי ברזל. האם יש סוגים שונים? מה מומלץ?
הי אני בתחילת שבוע 9 והרופא שלי המליץ על כדורי מטרנה מיוחדים לנשים בהריון ומניקות. הם מכילים אל כל הויטמינים הנדרשים בהריון + כמות הברזל הנדרשת. שימי לב כי כדורי ברזל עלולים לגרום לעצירות ואז מומלץ לעבור לסוג אחר.
הי, מטרנה מומלצת לצריכת חומצה פולית וברזל, אבל למיטב ידיעתי עיקר יעילותה הוא בהספקת חומצה פולית, והיא אינה מספקת עבור צריכת ברזל המיועדת למנוע או לטפל במצב של אנמיה (תלוי בצרכים של השואלת).
הי, אני ניסיתי סוג אחד שהיה זוועתי ואז עברתי לפריפול3 בעיקרון, רגישות ותופעות לוואי זה דבר אישי, שתלוי בך ובסוג הכדור. מנסיוני ומנסיונן של כמה מחברותי, פריפול3 הוא סמפטי. הריון קל ומהנה, הילה
ממליצה על אקטיפרין שלרוב המשתמשות בו, כולל אני, אינו גורם לעצירות.