צירים מוקדמים , והיפרדות שליה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 26 ובבדיקה נתגלו אצלי צירים שאני בכלל לא חשתי בהם (הבטן רק מתקשה ) טופלתי ע"י כדור ונוזלים. איך אפשר לדעת מתי זה מסוכןומתי ללפנות לביה"ח? שאלה שניה - בלידה הראשונה תוך כדי לידה השליה נפרדה ולכן עשיתי ניתוח קיסרי( כיוון שהעובר היה במצוקה והחל דימום) , מה ההשלכות לגבי הלידה הזאת בהקשר להיפרדות שליה תודה.
הי הילה, בכל פעם שתרגישי את אותה התקשות בבטן פני לבדיקה משום שרצוי שלא תלדי בשבוע כה מוקדם! בקשר להפרדות השיליה, בלידה זו תהיי בהשגחה קפדנית(מבחינת תכיפות הצירים, שימוש בזרוז וכד').מה שהיה בלידה הקודמת לא מחייב שיהיה גם בלידה זו אבל במקרה שלך תנקט יתר זהירות. בהצלחה!