המלצות לבלינסון-
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
רציתי לדעת אם יש מישהו שמכיר את ורדימון מבילנסון שמטפל במרפאה להפלות חוזרות ואיך הוא פשוט אני צריכה ללכת לבלינסון
הי אורטל, בעקרון, בית חולים בלינסון הוא מעולה וצוות הרופאים מקצועי מאד ואנושי מאד (אני כרגע במעקב ביח' האולטראסאונד עקב איזשהו ניואנס בהריון ראשון). שמעתי על ורדימון מחברה המלצות מצויינות לגבי סריקת מערכות, אין לי מושג לגבי נושא ההפלות, אבל הרמה המקצועית בבי"ח גבוהה ולמיטב התרשמותי יש הרבה שיתוף ידע. שיהיה בהצלחה, הילה