קיום יחסים לאחר לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ילדתי לפני חודשיים בניתוח קיסרי. לפני שבועיים התחלתי לקחת גלולות (מיוחדות להנקה). לא ברור לי מדוע לא הצלחתי לעמוד ב"משימה". כאב לי מאד ואף לא הצלחנו להביא לחדירה. הרגשתי מעין צריבה, כאילו הכל חתוך לי מבפנים. תחושת אי הנעימות המשיכה גם כיום לאחר מכן. יש לציין שאני לא סובלת כרגע מפטריה או משהו בסגנון. דבר נוסף, הלידה עצמה היתה בניתוח קיסרי, אך בביה"ח נתנו לי לעבור כמה שעות של צירים ולהגיע לפתיחה מסויימת, עמ"נ שבעתיד אוכל ללדת רגיל. האם זה הביא לתחושת הכאב, למרות שלא ילדתי בלידה וגינלית? מה הסיבה לחוסר ההצלחה בקיום היחסים? מה לעשות? תודה על ההתייחסות
הי S , קודם כל, מזל- טוב!!! בכל זאת עברת ניתוח במקום אסטרטגי ואכן יכולים להיות קשיים מסויימים בפעילות המינית, לכן, תני לזמן לעשות את שלו ולגופך להחלים וכל הדברים יסתדרו. מה שכן, אם יהיו לך כאבים שהולכים ומתגברים, פני לבדיקה! בהצלחה!