סימני מתיחה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בחודש שישי ולפי מה שהבנתי סימני מתיחה זה תורשתי (כאילו אם לאמא יש אז גם לי יהיה, נכון?) מתי הם אמורים להופיע? ובאמת-באמת אי אפשר לימנוע אותם? תודה מראש - תובל.
הי תובל, סימני המתיחה לא מחייבים שהם יעברו בתורשה. אצל כל אישה הם יכולים להופיע בזמן שונה. מה שכן, באמת אי- אפשר למנוע אותם אבל ישנם קרמים שונים "שמייפים" אותם יותר. בהצלחה!
את יודעת את השם של הקרמים שיכולים לשפר את המצב? תודה רבה!!!
אני לא יודעת כמה זה אכן אפקטיבי, אבל יש כאלה שטוענים שמריחה של שמן שקדים על העור יכולה במניעת סימני מתיחה. גם אם המיתוס הזה לא כ"כ נכון, להזיק זה לא יכול.