מהם צירי ברקסטון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 38.5 ויש לי כבר יומיים כאבים, התכווצויות במורד הבטן בתדירות לא קבועה ולפעמים כל כמה דקות, האם אלו צירים? ומהם צירי ברקסטון?
הי NYT , מן הסתם מדובר בצירים. צירי הברקסטון היקס הנם צירים מדומים כלומר: הם אינם אפקטיביים ואינם מקדמים את הלידה. לרוב הם מתחילים בסביבות חודש שמיני ועשויים להמשך זמן רב. אם ע"י מנוחה, שתייה ושכיבה תדירותם פוחתת והם נעלמים, כנראה שמדובר בצירים אלו, אבל, אם כל הנ"ל לא עוזרים והכאבים מתחזקים והצירים נעשים תכופים יותר כנראה שמדובר בדבר האמיתי... בכל מקרה, אם את חוששת או לא מרגישה טוב, פני לחדר לידה לבדיקה. בהצלחה ולידה קלה!!! (: