דימום בתחילת ההריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בתחילת ההריון(שבוע 6) וכבר יומיים שיש לי בתחתונית סימנים קטנים של דימום זה לא דימום רציני ורב וגם זה לא מופיע כל היום אך זה בכל זאת מטריד אותי. רק בעוד שבועיים יש לי את בדיקת האולט' הראשונה. שאלתי האם זה מעיד על בעיה והאם עליי לראות רופא דחוף.
בהריון הקודם גם לי היו דימומים שנמשכו שבועיים, והכל היה בסדר. יש המון נשים שסובלות מדימומים בתחילת הריון. יש לך כאבים? התכווצויות? כנראה שזה שום דבר אם הדימום הוא חלש, אך כדאי לך ללכת לרופא הנשים שלך, אפילו אם זה בשביל להשקיט אותך. רק הוא יוכל לאמר לך בוודאות אם הכל בסדר.