לרופאים או למבינות בעניין.
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 23. עשיתי ספירת דם, והתברר כי רמת ההמוגלובין שלי היא 10.5. האחות המליצה לי לקחת שני כדורי ברזל במקום אחד. סוג הכדור שאני לוקחת הוא מטרנה, והוא מוגדר ככדור ברזל +מולטיויטמין +מולטימינרל. אם אקח שני כדורים ביום, אקח מנה כפולה של ברזל, אך גם של מינרלים וויטמינים. האם זה בסדר? אשמח לתשובה מהירה ככל האפשר.
גם לי יש את אותה הבעיה ואני לוקחת 2 כדורי ברזל ביום (אקטיפרין-פ). לגבי הויטמינים, כדאי לשאול את הרופא (אני הפסקתי לקחת מטרנה אבל נראה לי שאפשר להמשיך לקחת כדור ביום).
קודם כל כדאי שתדעי שרמה זו של המוגלובין היא לא כל כך נמוכה. ובכל זאת את יכולה להמשיך עם המטרנה, ולקחת כדור ברזל + חומצה פולית בשם "פוריק". בהצלחה