טיפולי שיניים והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני כרגע ;בתהליך של טיפולי שיניים (טיפולי שורש כתרים וכ"ו) טיפולים שימשכו קרוב לשנה בעלי נורא רוצה שאכנס להריון האם אפשר לשלב את הטיפולים בשיניים עם הריון אם לא אז ממתי (באיזה חודש מותר)אפשר מה הסיכונים ובבקשה אל תגיד לי לפנות לרופאת נשים שלי כי היא עזבה את קופת החולים בה ההיתי ועדיין לא מצאתי מישהי אחרת יש לציין שהמחזור תקין ומגיע בזמן מה עושים ??????.
אפשר לבצע את כל סוגי טיפולי השיניים בהריון. רק תשימי לב שכאשר מצלמים לך את השיניים יכסו טוב את הבטן (אולי עדיף שאת הצילומים תעשי כבר עכשיו). בהצלחה עם הכניסה להריון.