ביוץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רציתי לדעת האם מתרחש תהליך של ביוץ בזמן הנקה, ולמה לא מקבלים מחזור. תודה
הי S , בזמן הנקה לא אמור להיות ביוץ עקב השינויים ההורמונליים שלאחר הלידה ועקב הפרולקטין שיש בחלב אם והוא מדכא את מנגנון הביוץ והווסת. אבל... הנקה בשום פנים ואופן אינה מהווה אמצעי מניעה ולכן אם את לא רוצה להרות כרגע פני לרופאך לתאם לך את אמצעי המניעה הטוב ביותר בשבילך. בהצלחה ומזל- טוב!
שלום, ברצוני לדעת מהם הערכים התקינים ל Progesteron אחרי לקיחת כדורי איקוקלימין, בבדיקה האחרונה שעשיתי לאחר נטילת הכדורים כ-5 ימים היה: 27.5 תודה.