חיסון נגד אדמת-לדר' גדעוני
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר' גדעוני, אודה לתגובתך על "ויכוח" בפורום מיום 5/5/02 לגבי חיסון נגד אדמת. לפי בדיקת הדם רמת נוגדני אדמת אצלי נמוכה מאוד, הרופא שלי אמר שאני לא חייבת לעשות את החיסון לפני כניסה להריון. האם זה נכון ? האם עלי לחזור לרופא ולבקש הפניה לחיסון ? בתודה מאיה
הרופא שלי אמר לי - שאם מקבלים את הזריקה לאדמת אסור במשך כחצי שנה להיכנס להריון אז זה תלוי בך
הי מיה אני מאלו שלא מצליחות להתחסן נגד אדמת. לכן עליי לבצע בדיקת נוגדני אדמת מספר פעמים בהריון, לוודא שאין הדבקה. אם אינך מחוסנת, תצטרכי להיות תחת מעקב שכזה. כמובן שנוח ובטוח יותר להיות מחוסנת אבל כפי שכתבה מור - כיוון שהחיסון שניתן כיום כנגד אדמת עלול לעורר תגובה כאילו שיש לך אדמת - מומלץ מאוד לחכות מספר חודשים בין מתן החיסון לבין הנסיונות להרות.