דיאטה והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בדיאטה (מתונה - כדי להוריד כחצי קילו בשבוע) ומנסה להכנס להריון. האם זה עשוי להשפיע על סיכויי להכנס להריון? יש לציין שאני בעודף משקל די רציני (שוקלת כ- 90 קילו ואמורה לשקול כ- 60). שאלה נוספת היא מה לגבי שלבי ההריון הראשונים ודיאטה? לאחר מכן, אני מניחה שאפנה לדיאטנית.
הי נינה, אני במקומך כבר עכשיו הייתי פונה לדיאטנית. זה שירות שיש בכל קופ"ח. דווקא בגלל שאת מתכננת הריון חשוב שלא תעשי דיאטה קיצונית ושתקפידי על אבות המזון החשובים ולכן כדאי שתפני לדיאטנית ע"מ שתעשה לך תכנית לדיאטה מבוקרת , שלא תפגע בגופך. בהצלחה!