הפלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי הפלה בשבוע השני של ההריון ועד עכשיו לא קיבלתי. אני לא בהריון וגם בד"כ סובלת מאיחורים. התחלתי לקחת ארגסט לזירוז לפני 6 ימים ועדיין לא קיבלתי, מה יכולה להיות הסיבה?
אל דאגה לפעמים עקב לחץ ועצבים המחזור מאחר היי רגועה , חבל לבזבז אנרגיות לשווא לאחר הירגעות קלה תראי שהמחזור יגיע בהצלחה וכל טוב
תודה
הי ליהי, אחרי הפלה המחזור מגיע רק אם הרחם נחשף ל-2 הורמונים (פרוגסטרון ועוד אחד). בארגסט יש את אחד מהם, ולפעמים לוקח קצת יותר זמן עד שזה עובד (לחברה שלי לקח שבועים). אצלי זה לא עזר אז קיבלתי גלולות לשבועים, שמכילות את 2 ההורמונים, ואז קיבלתי. נראה לי שאם יעברו עוד יום-יומיים כדאי להתקשר לרופא ולהתיעץ. בהצלחה.