Prostaglandins
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם השימוש בפרוסטגלנדינס בטוח לאם ולעובר? האם יש תופעות לוואי? האם זה תמיד עובד? אם לא, מה עושים? מדובר על מצב של הקדמת הלידה בכמה ימים (לפני התאריך המשוער) מטעמי נוחות ולא מטעמים רפואיים.
הי אלינוער. כמו לכל שיטה, גם למתן פרוסטגלנדינים עלולות להיות תופעות לואי. אם זה אינו הכרח רפואי לא כדאי לך לשחק איתם. אם איני טועה - פרוסטגלנדינים ניתנים אך ורק בבי"ח. לא תמיד הם עובדים מייד ועלולים לתת לך כל 6 שעות מנה נוספת במשך מספר ימים. אם איני טועה השיומוש לא מהווה סכנה ממשית אלא רק גורם לתופעות לוואי חולפות. מקווה שדייקתי