חוסר בברזל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מה הסיכויים להיכנס להריון עם ברזל נמוך (8.6) ? התחלתי לקחת ברזל טבעי לאחר התיעצות עם רופא אלטרנטיבי (Advanced Iron Complex של חברת Naturalis) ולאכול ירקות ירוקים . בנוסף יש לי גם כולסטרול .
חוסר בברזל לא קשור דווקא לבעיית פריון אלא לבעיה כלל מערכתית של רמת המוגלןבין נמוכה ובעטיה ירידה ביכולת נשיאת החמצן של הדם לרקמות ולכן חשים בעייפות,חולשה,כאבי ראש,דופק מהיר ועוד. רצוי לשפר את רמת הברזל טרם ההריון מאחר ואנחנו יודעים שבמהלך ההריון רמת ההמוגלובין יורדת בשל הצריכה העולה
לד"ר יריב, המון תודה על העצה רחלי