מתי בודקים בערכה ביתית?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב, זקוקה לעצתכן, מחזור אחרון היה ב - 10.3.02, מאז לא קיבלתי, אבל עם סימנים של כן: כאבים, פצעונים וכד'. התור לרופאת נשים נדחה מיום א' למחר, ואני עם היסטוריה של ציסטות. האם כדאי לבצע בדיקה ביתית? האם חשוב שהיא תהיה בבוקר (שתן ראשון?) ואולי בכלל זה מתעכב בגלל החרדות עקב שירות מילואים (שנגמר לפני שבוע) בצו 8???
הי אביב אם מחזור אחרון 10.3 עלייך כבר לבצע בדיקה ביתית שבטח תתן תשובה ודאית באם יש הריון או לא. המחזור שלך סדיר? באם ההריון רצוי אז שיהיה בהצלחה זיו