שלום לכולן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי שאלה עפ בדיקת זקיקים שביצעתי יש לי 2 זקיקים "יפים" בשחלה ימנית אתמול בלילה והיום בבוקר אני מרגישה לחצים "למטה" בצד ימין הימים הקרובים הם ימי הביוץ, האם ההרגשה של הלחצים זה כנראה סימן של ביוץ? ואם לא עשינו כלום בלילה וכן עשינו בבוקר אתמול זה בסדר? תודה מראש
מור שלום ! הסימנים שאת חשה אכן יכולים להעיד על ביוץ קרוב וגם אם קיימתם בוקר לפני זה בסדר מפני שזרע הגבר מחזיק בין 48-72 שעות לכן יש סיכוי טוב להתעברות בכל אופן יש לקיים יום כן ויום לא שיהיה בהצלחה זיו
כן לפי דעתי זה ביוץ. ביוץ מחזיק בין 12 ל- 24 שעות. זרע מחזיק 48 שעות. כך שזה שעשיתם את זה אתמול בבוקר זה יכול להיות טוב.