מאכלים מסוכנים בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שמעתי שלא רצוי לאכול בשר לא מבושל כגון סושי. אבל האם רצוי לאכול בהריון נקניקים? שימורי דגים? דגים כבושים? האם יש מאכלים שכדאי להיזהר ולא לאכול אותם בהריון?
נקניקים "מבושלים" (קוטו) זה בסדר אבל יש נקניקים מסוג |"קרודו" כמו שינקנים למיניהם שהם כבושים בלבד במלח למשל שרצוי להמנע מהם. בשרים ודגים נאים, כדאי מאוד שלא. קרפאצ'ו בקר או דג למשל... גם דגים מעושנים/מלוחים (פלמידה מעושנת לדוגמא) לא מומלצים כי הם ניכבשים בכבישה קרה שלא משמידה חידקים. אבל שימורי דגים כמו סרדינים ו/או טונה הם בסדר...