בדיקת מי שפיר (כ/ל)
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם מומלץ לאישה בת 40 לבצע בדיקת מי שפיר , עבור שני עוברים ? האם יש סיכונים בטכנולוגיה של היום ? האם למשהו יש המלצות למקום/רופא/בית חולים לביצוע הבדיקה ? תודה שרון
הי שרון עד כמה שידוע לי כיום כל אישה הרה מעל גיל 35 נשלחת לבצע בדיקת מי-שפיר (לכן זה על חשבון הקופה או המדינה) הסיכון להפלה מבדיקת מי שפיר עומד כיום על 0.25-0.5% (כלומר 5 נשים מתוך 1000 יפילו בשל הבדיקה). לעומת זאת הסיכון לתיסמונת דאון עולה עם גיל האישה ההרה. בכל אופן הבדיקה מבוצעת תוך שהרופא מסתכל במכשיר ה-US לאן בדיוק הוא מחדיר את המחט. בהצלחה.