פקטור 5
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ברצוני לשאול כמה שאלות אני נמצאת בשבוע 5 להריון ויש לי בעית קרשיות יתר פקטור 5 הטרוזיגוט ואני מתחילה להזריק לעצמי זריקות קלקסן 60 מ"ג כל יום האם צריך להזריק כל יום באותה שעה ? האם אפשר לנסוע לחו"ל? איפה מאחסנים את הזריקות במקרר או במקום קריר? האם יש תופעות לוואי או דברים מסויימים שצריכים לדעת? האם אפשר לעשות שעוה ברגלים? האם יש סיכון לעובר?: תודה רבה על התיחסותך
ההיגיון אומר שאם יש איזושהי בעיה, אין לטוס! יש בעיה עם הלחצים באוויר ובטח אם אין זרימת דם טובה, זה אפילו נראה לי מסוכן, אבל זו חוות דעת לא של מומחה אלא של common sense