כאבים בזמן ביוץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי כאבי בטן עזים בזמן ביוץ, בייחוד בצד ימין תחתון של הבטן. אני ממש מרגישה מעין "גולה" קטנה באזור. מה זה אומר? האם צריך לעשות משהו עם זה ? תודה
הי גלית בזמן ביוץ יש "פקיעה" של הביצית מהזקיק בשחלה. בנות רבות חשות בפקיעה זו ככאב חד בצד הבטן התחתונה. זה נורמלי. אם הכאבים אצלך ממושכים או שאת חושבת שהם "מתעללים" בך מעבר לרמה סבירה, פני לרופא/ת הנשים שלך לבדיקה. בכל אופן בביקורך הבא אצלו כדאי שתספרי לו על הכאבים. מה שבטוח.