מי שפיר - צמצום סיכון להפלה (?)
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בעוד מספר ימים אני אמורה לבצע בדיקת מי שפיר (למרות האימה והחששות...) האם אין כל דרך לצמצם את הסיכון לזיהום או סיבוך אחר העשויים לגרום להפלה (תזונה, אנטיביוטיקה, בדיקת המערכת החיסונית וכד'...)? בתודה מראש (ובתקווה שהבדיקה תעבור בשלום..).
הי מעיין, לאחר מי- שפיר אין משהו ממשי שיכול למנוע זיהום וכו'. הסיכון העיקרי מבדיקה זו הוא ההפלה ולכן ההמלצה הנה לנוח היטב למשך 24-48 שעות ולאחר מכן אפשר להמשיך בפעילות השגרתית. בהצלחה!