גיהוקים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האים עובר מגהק? בשבועיים האחרונים אני חשה במין "תקתוק" מונוטוני אחיד לאורך פרקי זמן ארוכים (עד חצי שעה בתדירות של אחד לשניה או שתיים) האם זו סיבה לדאגה???
אלו אכן גיהוקים. אין מה לדאוג! גם אני "סבלתי" מזה... אומרים שתינוקות שמגהקים בבטן נוטים לעשות זאת גם לאחר הלידה (אצלי התברר כנכון...)
תודה יקירתי, הייתי כל כך מודאגת מהתופעה...ישנן נשים רבות שאינן מכירות את התופעה ועל כן הדאיגו אותי עד מאוד.
גם אני הרגשתי בכך וזה נראה לי "לא בסדר" אבל לא חשבתי שזו הסיבה.... תודה, הרגעתם גם אותי.