2 שקי הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 9 ובבדיקת האולטראסאנד ראו 2 שקי הריון בשק אחד יש עובר ודופק והשק השני נמצא ריק. הרופאה אמרה לי שהשק השני יעלם, אך הוא עדיין נמצא. רציתי לדעת האם יש מצב שהשק לא יעלם עד הלידה? האם השק יכול להמשיך לגדול למרות שהוא ריק? האם השק יכול להפריע להתפתחותו של השק השני שבו נמצא העובר? תודה
הי נירית, מצב כמו שאת מתארת הוא לא יוצא דופן ולא נדיר (אני עצמי התחלתי הריון עם שני שקים). השק מתמוסס מעצמו בד"כ עד שבוע 16 בערך. אין לך מה לדאוג בכלל! (אגב, אצלי זה לווה בכאבי בטן, יתכן שזה ולווה בדימום וייתכן שלא תרגישי כלום!!). בכל מקרה אין לכך השפעה על העובר השני או על התפתחותו! מזל טוב!
נירה שלום, תודה רבה עבור האינפורמציה. הצלחת להרגיע אותי