בדיקות תחילת ההריון..
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 6 ורק עכשיו גיליתי שאני בהריון. נקבע לי תור אצל גניקולוגית ל - 24 במאי. עד אז אני אהיה כבר בסוף שבוע 8. האם זה בסדר או שזה מאוחר מידי. אילו בדיקות צריך לעשות בהתחלה? חוץ מבדיקות דם רגילות ?
מומלץ לבצע בדיקות גנטיות אבל אפשר גם בשבוע 8 בעקרון לא צריך הפניה הבדיקות מתבצעות באופן פרטי מה שכן כדאי להתייעץ עם הרופא אילו בדיקות לעשות. שאר הבדיקות הן החל משבוע 12 (שקיפות עורפית סקירת מערכות מוקדמת.....) המון מזל טוב ובהצלחה שיהיה הריון קל ומקסים!!!
בסביבות שבוע 8-9 הולכים לבדיקת האולטראסאונד הראשונה על מנת לראות שההריון תקין ולעובר יש דופק. כך שאין בעיה בתאריך הפגישה הראשונה עם הגיניקולוג. הוא כבר יתן לך טופס לבדיקות הדם הנחוצות. בכל מקרה צריך להמשיך ולקחת חומצה פולית.