לאחר הזרעה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי ביום חמישי 2/5/02 הזרעה לאחר טיפול של איקקלומין+כוריגון+הזרעה ויחסי מין. בלילה בין שישי לשבת בערך בשעה 3:00 לפנות בוקר התעוררתי מכאבים בחזה ובבטן, מכיוון שאני נוהגת לישון על הבטן לא יכולתי להמשיך לישון. היום במהלך כל השבת יש לי כאבים בחזה ובעיקר מסביב לפיטמות , במו כן מיחושים בבטן. האם סימנים אלה יכולים כבר עכשיו בזמן יחסית מועט להעיד על משהו חיובי??? חשוב לציין שעברתי לפני חודשיים הפלה בוששת לאחר אותו סוג של טיפול, ובזמנו בציפיה של השבועיים האם יש הריון או אין זכור לי שהכאבים הגיעו קצת יותר מאוחר בערך אחרי שבוע.
מאחר וטרם חלפו 48 שעות מאז ההזרעה הרי הסבירות שמדובר בהריון כבר כעת הינה מיזערית. סביר יותר להניח שמדובר בתגובה לכוריגון שקיבלת בנוכחות שחלות מגורות (איקקלומין)