מה קורה?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, התעוררתי בשבע בבוקר מתחושת כאב קלה שכללה גם כיווץ בבטן. התחושה חזרה על עצמה אחת לכמה זמן, אז כדי להחליט אם אלו צירים, רשמתי את תכיפות הופעתם. במשך כמה שעות, עד הצהריים, נרשמו מעין "צירונים" כאלה כל 10 עד 12 דקות, באורך של כחצי דקה כל אחד. בעודי מחכה להתקדמות רצינית לפני שמתארגנים ליציאה לביה"ח, מאז הצהריים נעלמה התופעה לחלוטין. מלבד תנועות קלות של העובר פה-שם, אין כל פעילות מעניינת.. האם אני צריכה ללכת לבדוק את העניין? מוניטור, מיון, משהו? או אולי היו אלה "אימונים" בלבד? אני בסוף שבוע 39. תודה.
כל זמן שהצירים הפסיקו להופיע משתהה הלידה. היי קשובה לעצמך ולגופך יכול להיות שמדובר בשלב ראשון והשלבים הבאים בדרך...אך גם יכול להיות שמדובר בבריקסטון היקס ואז זו בעצם רק תרגולת של הרחם. בכל מקרה המון בהצלחה!!!
הי לי, תודה... אז אני מבינה שלדעתך אין צורך לגשת לבדוק אם יש סיבה להשתהות המפתיעה. תודה, יפה.