לד"ר גדעוני
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר גדעוני שלום, אני בשבוע התשיעי להריוני, ומזה כשבועיים אני סובלת מכאבי בטן מלווים בגזים. במרפאה נתנו לי כדורי פחם וכן כדורים בשם :מולטי ביליון דופילוס (סוג של חיידקי אצידופולוס). שאלותי הן: האם יש קשר בין ההריון, (שינויים הורמונאליים), ובין תחושות אלו? מה אפשר לעשות כדי להקל על מצבי? אודה על תשובה / התייחסות. תירץ
אינני מכיר את הטיפול שקבלת, אולם, בשלבי ההריון האחרונים מוכרת תופעה של שינויים בהרגלי היציאה המלווים לעיתים בגזים עקב קושי בהתרוקנות המעיים. נסי לשנות, ולו גם זמנית, את המזון לכזה שידוע ככזה שאיננו גורם להצטברות גזים, הרבה בשתיה ובירקות .