טחורים!?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ילדתי לפני כ 4 חודשים הייתה לי לידה קשה וצירי לחץ +לחיצות במשך זמן רב בעקבות הלידה אינני שולטת בשלפוחית השתן שלי כמקודם ואני נמצאת בשיקום אורו-גניקולוגי מדי פעם יש לי דימום קל מאד מאד לאחר מתן צואה אין לי טחורים חיצוניים - האם יכול להיות שמדובר במשהו פנימי ? מה הטיפול הרצוי ? ברצוני לציין כי איני סובלת מעצירות ואני מרבה לאכול מזונות עשירים בסיבים תודה
הי ק, יכול להיות שמדובר בטחורים פנימיים- שלא ניתן לראותם מבחוץ אבל בכל זאת הם גורמים לדימום. יכולה להיות גם אפשרות של פיסורה ולכן כדאי שתפני לכירורג שיבדוק זאת. בהצלחה!