מחפשת נואשות רופא למי שפיר...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נמצאת בשבוע ה- 16 להריוני, ומעוניינת לבצע בדיקת מי שפיר (אני ובן זוגי החלטנו על כך לאחר התלבטויות רבות, בלי קשר לבדיקות אחרות, כדי לשלול המומים הרלבנטיים ב- 100%) מבקשת המלצות על רופאים שמבצעים הבדיקה, ושנודעים באחוזי ההצלחה הגבוהים שלהם. מישהי שמעה על ד"ר ראובן משיח מבילינסון? חוץ מזה - בן זוגי ואני בחרדה מסויימת בשל הסיכון להפלה, שמצוטט בספרות כגבוה מאד (0.5%), אך בפועל אנו מתרשמים שהוא נמוך יותר. תודה רבה...
שמעתי גם שהוא מעולה ! למישהי יש במקרה את מספר הטלפון שלו בקליניקה ? מישהי יודעת מה הסטטיסטיקה שלו?
03-5347980
שלום, ברצוני להמליץ לך על רופא מעולה!!! שמעבר להיותו רופא הוא גם אישיות מדהימה פרופסור אריאל יפו מתל-אביב הוא מנהל מחלקת אולטראסאונד בבית יולדות "ליס". הוא פשוט רופא בחסד עליון!. מיכל.