לאחר לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני 4 חודשים אחרי לידה ,שמתוכם חודשיים היה מחזור ברצף,וחודשים ללא מחזור רופא הנשים ביצע אולטרסאונד,וגילה שיש דבר מה ברחם משער שזה או פוליפ או חלק מהשיליה ,בנתים נתן לי כדורים להווצרות המחזור, האם זה דבר שכיח לאחר לידה ,שהמחזור לא תקין...אודה על ההתייחסות
הי מאיה, שיבושים בוסת לאחר לידה הנם שכיחים אבל אם מדובר בהשארות של רקמת שיליה זה דבר המחייב טיפול רפואי ובשום פנים ואופן אסור להתעלם מכך, לכן, לאחר שתקבלי וסת(אחרי השימוש בכדורים) עלייך שוב לעשות בדיקה ע"מ לוודא שהכל יצא ושאין צורך בפעולה חודרנית. בהצלחה!