סקירת מערכות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי קוראים לי קארין, אתמול עשיתי סקירת מערכות, וכל הבדיקה הייתה בסדר, יש לתינוקת היפה שלי את כל האיברים והכל בגודל המתאים. יש רק בעייה אחת, הרופא אמר שיחסית לשבוע שבו אני נמצאת (16) הכליות שלה קצת גדולות. הוא אומר שיש כנראה בעייה במערכת השתן, שהיא לא מוציאה את כל השתן שלה, וחלק נשאר בגוף. הוא אומר שזו לא בעייה רצינית, אבל צריך להיות במעקב. אבקש חוות דעת נוספת, אבקש את תגובתכם בנושא. כמו כן האם קיים סיכון כלשהו בגין האבחנה הנ"ל. בטופס הבדיקה נרשם שאגן הכליות הוא 4.4 מ"מ.