שאלה דחופה - בבקשה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
תודה רבה על כך שענית לי מהר ( שאלתי לגבי ערכים של הורמונים שירדו) אבל כתבתי את אותה שאלה לדוקטור דניאל זיידמן והוא ענה לי שכנראה אני אקבל את המחזור. ( ומאוד דכא אותי) רציתי לשאול ממה יכול לנבוע כזה הבדל, שלפני שבוע מדדתי פרוגסטרון ויצא לי 96 והשבוע מדדתי ויצא לי 26.6 והייתי צריכה לקבל היום ועוד לא קבלתי ואני מפחדת לעשות בדיקת דם. האמת שהיו לי 4 זקיקים ובטח רק אחד יצא ( אני על איקקלומין) האם זה יכולה להיות הסיבה?
איין מה לפחד מבדיקות דם. קשה לי מאד לנתח את התוצאות שלך בצורה שכזו. תשובה רצינית צריכה לקחת בחשבון את כל הנתונים , וכרגע חסרים לי נתונים רבים. אני ממליץ לך לחזור ולשאול את הרופא המטפל כל שאלה שעולה על רוחך. אל יאוש, רוב הזוגות משיגים הריון בסופו של דבר. בהצלחה