דחוף!!!הפרשות חומות.
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אתמול התחלתי שבוע 6 להריון. שלושה ימים אחרונים יש לי בערך פעם ביום הפרשות חומות: שלשום כהות ויומיים האחרונים בהירות. אני מאוד מודאגת כהרופא שלי כרגע בחו"ל עד יום ראשון וטרם לא עשינו US ע"מ לראות האם יש דופק לעובר. בבקשה תתייחסו בדחיפות גם רופאים וגם בנות. המון תודה.
הי יעל אין סיבה להילחץ סתם. תמיד יש סיכוי שהדימום סתמי, בפרט שלפי התאור שלך הדימום חלף ועכשיו יש רק שאריות שלו. הצעתי לך, לכל אורך ההריון - אם את מודאגת, פני למיון. שם ירגיעו אותך ואם יהיה צורך - יבצעו בדיקות או US. הכי חשוב - שלא תהיה לחוצה. זה סתם לא כיף ולא בריא... בהצלחה.