מישהו שמע על בודק פוריות "דונה"
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ראיתי שכולם מדברים על מקלונים של בדיקת ביוץ שהם חד פעמיים. קניתי מכשיר רב פעמי שבודק ביוץ ע"י דגימת רוק ומיקרוסקופ קטן-ועל פי התגבשות הרוק ניתן לדעת אם יש ביוץ או לא. רציתי לשמוע על זה המלצות, אם מישהו מכיר את השיטה והתנסה בה....
אאני השתמשתי בו והוא מאוד מומלץ ומדויק למי שלוקחת תרופות קבועות שמשנות את הרוק חיבת לבצע בדיקה מריר שבנק יש ב מקום רוק.לנו זה עזר גם בהבאת בן לאחר ארבע בנות בהצלחה ויש להם גם. דרכה בטלפון או פנים אל פנים
כן והשתמשתי בזה וגם היום אני משתמשת. תמיד עם ריר מהנרתיק שזה הכי מדויק בכל שעות היום לעומת הרוק שמשתנה מהמזון