שקיפות עורפית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רציתי לדעת מאיזה שבוע עד איזה שבוע צריך לעשות את הבדיקה? עם הבדיקה היא וגינלית או על אולטרסאונד על הבטן עם יש דימום אחרי הבדיקה? עם מותר לקיים יחסי מין בתחילת ההריון
בדיוק עשיתי את הבדיקה אתמול- אז אני יכולה לספק לך חלק מהאינפורמציה את הבדיקה עושים בין השבוע ה11-14 הכי טוב זה השבוע ה- 12 הבדיקה ואגינלית- ולפעמים גם מגבים אותה באולטרא סאונד חיצוני ( אצלי לדוג, הרופא רצה לראות את הפנים של העובר- ולכן הוא צילם אותו מ"למעלה") לא אמור להיות דימום לאחר הבדיקה.