המלצה לסקירה מוקדמת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי קבעתי תור לשקיפות עורפית וסקירה מוקדמת (לא ביחד) בבית חולים רמת מרפא, מירפאות חוץ, רמת גן. משהיא יכולה להמליץ לי על רופא ברשימה: אבידן, גלון, רוזנברג? תודה
אני לא ממש יודעת להמליץ לך על מבצע הבדיקה, אני רק יכולה לומר לך שעשיתי בדיקת אולטסאונד וגינלי אצל גלון, אמנם לא במסגרת פרטית אלא דרך קופת החולים ברמת מרפא, וזה היה ממש סיוט, הוא היה אגרסיבי, ממש הכאיב והיה חסר סבלנות והרגשתי שהיחס שלו למטופלת ממש מחפיר. יצאתי ממנו עם דמעות בעיניים. אני לא מגזימה יצאתי עם דמעות בעיניים! מאז כל פעם שיש לי אולטרסאונד (בשל ציסטות אני עושה לעיתים קרובות ברמת מרפא דרך קופת החולים), אני מבקשת במפורש לא לקבוע לי בדיקה עם גלון. זה הנסיון שלי איתו. מי יודע אולי עם פציינטיות פרטיות (שלא דרך קופת חולים) הוא נוהג אחרת.