בלוטת התריס
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מעוניינת להיכנס להריון והרופא שלח אותי לעשות בדיקות כלליות. עשיתי והכל יצא תקין. בבדיקת בלוטת התריס TSH התוצאה הייתה 1.35 MU/L כשהגבולות הם 0.30 - 5.00 . הרופא אמר שזה תקין אבל אני חוששת שזה מעט נמוך והייתי רוצה לעלות את רמת בלוטת התריס מאחר וקראתי מאמר שאומר שרצוי לטפל בבלוטת התריס לפני שנכנסים להריון. האם התוצאה תקינה? איזה ויטמין יש לקחת על מנת לעלות את רמת בלוטת התריס?
הי לילי התוצאה שלך תקינה. למה לך לשחק עם כדורים ולשנות איזון טיבעי שיש לך בגוף? תוצאה של 2.35 היתה אומנם בול באמצע, אבל 1.35 הינה תוצאה תקינה גם כן. בהצלחה
הי לילי, נטלי צודקת בהחלט! לנשים עם בעיות שונות בבלוטת התריס חובה לאזן את המצב לפני הריון אבל המקרה שלך אינו כזה. בהצלחה!