הפרשות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בחודש החמישי (שבוע 20) כבר כמעט מההתחלה יש לי הפרשות. בבדיקות הכל בסדר לפעמים יש פטריה או דלקת קטנה, זה מטופל ואחרי שבועיים חוזר וכו'. האם יש איזשהו פתרון או שהאם נגזר עלי להמשיך עם זה עד סוף ההריון. ההפרשות הן בצבע לבן חלבי ולפעמים צהבהב. אני כל הזמן עם תחתוניות, אני יודעת שזה לא בריא אבל אני לא יכולה אחרת. גם השטיפות הוגינליות הרגילות לא ממש עוזרות רק מקלות על הגירוי. מה לעשות ??????????
יש לקחת תרבית ולוודא שאיין מדובר בהפרשה חיידקית הדורשת טיפול אחר
תודה, ובקשר לשם הרפואי של בדיקת דם להריון
ע"פ התרביות (עשיתי מספר בדיקות) אין משהו חמור שמצריך טיפול אגרסיבי. מה עוד אתה מציע לעשות... האם יש פתרון נוסף ???? זה סתם מציק ולהסתובב עם זה 9 חודשים זה לא נעים