הריון 6 שבועות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
(הרופא שלי בחופש): עשיתי בדיקה ביתית ואני בהריון, הרופא שלח אותי לעשות בדיקות דם.איך נקראת בשפה הרפואית שם בדיקת הדם? שאלה שניה: בימים האחרונים יש לי קצת הפרשות חומות מאוד בהירות וכאבי בטןקלים האם זה בסדר?
הי נטע קודם כל מזל טוב ;0) הבדיקה נקראת בדיקת דם להריון או מדידת רמות beta-HCG. ההפרשות החומות יכולות להיות דימום קל עקב השתרשות הביצית המופרית ברחם. גם כאבי הבטן נורמליים (הם דומים לכאבי מחזור?) אבל - תמיד, אם ברצונך להיות לגמרי רגועה ובטוחה, את יכולה לפנות לרופא שלך או למי שמחליף אותו. בהצלחה והריון קל.
תודה נטלי...